niedziela, 2 kwietnia 2017

Makijaż w stronę wiosny: turkusowa powieka

Hej!

Można powiedzieć, że wiosna już do nas zawitała pełną parą, jednak ja potrzebuję jeszcze odrobinę czasu, aby móc przestawić się na wiosenny klimat. Stąd w makijażu nie do końca królują typowo wiosenne kolory. Niedługo na pewno to nadrobię, szczególnie, że Zoeva stworzyła nową, pastelową paletę cieni, na którą mam zamiar polować <3 
A tymczasem... postawiłam na śliczny turkusowy cień i myślę, że wyszło fajnie :) Makijaż miał być na wieczorne wyjście do miasta, także nie za mocno, nie za delikatnie.



Zastanawiałam się nad ustami, ponieważ z jednej strony chciałam nałożyć coś delikatnego, bardziej oczywistego, zaś z drugiej lubię nietypowe rozwiązania. Wygrała pomadka w kolorze zimnego fioletowo-sinego różu. 


Niestety muszę od razu wspomnieć o głównym bohaterze tego makijażu - turkusowym cieniu z MAC. Okazał się bublem :( Z jednego powodu, mianowicie zamiast ładnie się rozcierać i łączyć z innymi cieniami, ściera się niesamowicie, co widać chociażby na pędzlu. Pozostawia wyraźnie turkusowe zabrudzenie, a na powiekach widzimy jedynie wytartą plamę zamiast płynnego przejścia. Szkoda, bo cień jest śliczny. Mimo wszystko nie mam zamiaru go wyrzucać, myślę, że nawet będę go dalej używać, bo dopóki nie znajdę odpowiednika, wolę trochę się pomęczyć, pokombinować i uzyskać zamierzony efekt.



A poniżej zapraszam na jednominutowy tutorial :)
To moje początki ze światem video, więc proszę o wyrozumiałość :D



Użyte kosmetyki
Twarz:
- podkład Inglot, HD Perfect Coverup Foundation (nr 81 zmieszany z mixerem)
- puder Ben Nye, Luxury Visage Powder (Banana)
- korektor pod oczy:
Catrice, Liquid Camouflage (020)
Nyx, HD Photogenic Concealer Wand (00)
- bronzer The Balm, Bahama mama
- róż Lovely, Oh Oh Blusher
- rozświetlacz Bell, Face & Body Illuminating Powder

Brwi:
- pomada Inglot (nr 19)

Oczy:
- kombinacja cieni z palet Zoeva
- turkusowy cień MAC, Dynamic Duo 3
- eyeliner Maybelline, Lasting Drama

Rzęsy:
- kępki rzęs z Aliexpress

Usta:
- pomadka Nyx, Lip Lingerie (02 Embellishemnt)


Buziam!
Cinnamonmakeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz