niedziela, 26 marca 2017

Jak rozjaśnić lub przyciemnić podkład - NYX Pro Foundation Mixer

Hej!

Zapewne wiele z Was miało, bądź ma problem ze zbyt ciemnym lub zbyt jasnym podkładem. W świetle drogeryjnym wydaje się być okej, ale po powrocie do domu okazuje się, że nie do końca jest tak, jak wyglądało to w sklepie podczas zakupów? Zima się skończyła, wyszło słońce i Wasza skóra przybiera ciemniejszy kolor, a w szklanej butelce została połowa podkładu? A może zamówiony przez internet podkład w rzeczywistości wygląda nieco inaczej niż na zdjęciu? Jakikolwiek macie powód - jest na to sposób.

Z pomocą przychodzą nam "mixery do pokładów", a dokładniej płynne pigmenty z firmy NYX.

Źródło zdjęcia: http://www.nyxcosmetics.com/pro-foundation-mixer/NYX_320.html


Opis ze strony internetowej sklepu NYX: Stwórz idealny dla siebie odcień podkładu z jednym z naszych Pro Foundation Mixer! Te płynne pigmenty zostały stworzone po to, abyś mogła indywidualnie dobierać tonację, odcień i wykończenie wszystkich płynnych podkładów. Osiągnij perfekcyjne dopasowanie swojego podkładu!

Warianty kolorystyczne: White, Opalescent, Luminous, Warmth, Olive, Deep
Cena: 39 zł
Pojemność: 30 ml

Ja dziś opiszę kolory White oraz Deep, które miałam okazję kupić na targach Beauty Forum. Miałam okazję..., a raczej mi się udało ;) Widzę, że te płynne pigmenty zdobywają coraz większą popularność, ponieważ pierwszego dnia targów już ich nie dorwałam. Drugiego dnia zdobyłam właśnie te dwa kolory, natomiast polowałam również na odcień Olive, ale niestety nie było mi dane go kupić. Natomiast bardzo żałuję, że nie wzięłam Warmth. Z pewnością jeszcze je kupię i chętnie podzielę się opinią.

Na wstępie oznajmię, iż jestem tym produktem zachwycona. Recenzja będzie jak najbardziej pozytywna. Znalazły się dwa minusiki, ale o nich na szarym końcu.




Po pierwsze i najważniejsze - to działa. A skoro działa to w moich oczach zyskuje miano produktu, który rewolucjonizuje makijażowy świat. Taki produkt niesamowicie ułatwia pracę, ponieważ kufer wizażysty możemy pomniejszyć o kilka sztuk cięższych buteleczek, a w zamian za to zapakować dwie lekkie tubki. No i podkład możemy dobrać niemal idealnie do danego koloru skóry klientki.
Kolejną ważną kwestią jest to, że pigmenty nie zmieniają właściwości podkładów. Fluidy zachowują się dokładnie tak samo, jak przed zmieszaniem ich z mixerami. Nie dzieje się z nimi nic, co mogłoby przeszkodzić w perfekcyjnym makijażu twarzy.

Poniżej przedstawiam efekt, jaki uzyskujemy po użyciu każdego pigmentu.


Biały pigment (rozjaśniający) ma lejącą, ale jednocześnie zbitą konsystencję. Łatwo się aplikuje i przyjemnie mixuje z fluidem.
Ilość podkładu, jaką użyłam to jedna pompka. Można założyć, że aby rozjaśnić podkład o 2 tony należy użyć proporcji 1:1.


Ciemny pigment (przyciemniający) zachowuje się bardzo podobnie, jak biały. Jest łatwy i przyjemny w aplikacji.
Jak widać na zdjęciu, ilość jaką potrzeba aby przyciemnić podkład jest niewielka. Oczywiście wszystko zależy od tego, jak bardzo chcecie dany fluid przyciemnić, ale na pewno potrzeba nam o wiele mniej ciemnego pigmentu, niż jasnego, kiedy chcieliśmy podkład rozjaśnić.
Tutaj również użyłam jednej pompki podkładu.

Niestety nie było mi łatwo sfotografować rzeczywisty obraz, ale na żywo różnica między tymi dwoma "plamami" była większa. Tak więc umówmy się, że tutaj również mowa o różnicy dwóch tonów.

To by było na tyle, jeśli chodzi o ukazanie działania obu pigmentów. Ja jestem nimi zachwycona i szczerze polecam! Tak jak wspomniałam, znalazły się dwa małe minusiki, aczkolwiek nie mają one wpływu na moją ocenę tych produktów.

Minusy:
- dostępność
- opakowanie; niestety pigmenty wylewają się poza aplikator


Czy polecam? Oczywiście. Nie tylko osobom, które zajmują się malowaniem innych i potrzebują mieć wachlarz kolorystyczny. W codziennym użytkowaniu również sprawdzą się wyśmienicie.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak! Mam zamiar dokupić również pozostałe pigmenty, szczególnie oliwkowy, by móc uzyskać idealny kolor dla mojej cery.

Aha i jeszcze jedna kwestia. Myślę, że mixery można spokojnie mieszać również z innymi płynnymi produktami, jak np. korektory :)

Dajcie znać w komentarzach, czy używaliście tych produktów oraz co o nich sądzicie :)


Buziam ♡
Cinnamonmakeup

2 komentarze:

  1. Ciekawe rozwiązanie ! Czekam na kolejne wpisy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że ciekawe! :) Kolejny wpis już niedługo. Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń